یادگیریِ بهترِ زبان انگلیسی به کمک ترانه‌ها
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چرا با ترانه زبان انگلیسی را بهتریاد می‌گیریم؟ ترانه خوب ابزار مناسبی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی‌ است چون جملات آن به راحتی قابل فهم است؛ واژگانش ساده و عباراتش کوتاه و شیرین است. نکته قابل توجه این ابزار سودمند این است که تقریباً در هر کجای اینترنت می‌توانید متن ترانه دلخواه خود را پیدا کنید. تقریباً متن همه ترانه‌های انگلیسی در سایتهایی مثل MetroLyrics  و AZLyrics موجود است و می‌توانید به طور رایگان در YouTube Music و یا Soundcloud آنها راگوش کنید. شما که برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی کمر همت بسته‌اید،۱۰ ترانه زیر تنها نمونه خیلی کوچک ازهزاران ترانه‌ای است که در این راستا به یاری شما می‌آید:

. "ABC" توسط جکسون 5  

 این ترانه بر واژگان زبان انگلیسی مربوط به مدرسه و عشق متمرکز است، مثل بعضی از واژگان مدرسه از جمله "arithmetic" (نوعی ریاضیات) و یا عبارت رایج در موسیقی "do re mi"؛ بخاطر اشعار ساده‌ این ترانه،می‌توانید آن را به آسانی همراه با خواننده‌اش دنبال کنید. 

. "And I Love Her" توسط بیتلز

این ترانه یکی دیگر از عاشقانه‌های کلاسیک توسط گروه بیتلزاست. موضوع عشق برای ارتباط برقرار کردن با شنوندگان،راهی کاملاً جهانی و آسان است.کلمات زبان انگلیسی این ترانه به اندازه کافی ساده و روان و برای یادگیری زبان انگلیسی خیلی سودمند است.

."Beautiful Day" توسط U2

اینترانه چالش‌برانگیز در مورد مثبت بودن و خوشبختی و قدردانی از زندگی است. حتی اگر در ابتدا متن آن را درک نکنید، باز هم جذابیت خودش را دارد. وقتی این ترانه بقدر کافی جذب‌تان کرد دیگر از جملات آسان زبان انگلیسی آن عقب نمی‌مانید، و بطور همزمان هم می‌توانید درباره‌شان فکر کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی چه چیزی از این بهتر؟

. "Every Breath You Take" توسط پلیس

این ترانه برای داوطلبان یادگیری زبان انگلیسی بسیارآسان است چون خیلی ساده و خیلی رقابتی است و بنابراین مناسب برای یادگیری! متن آن در باره کسی است که فردی را آنقدر دوست دارد که می‌خواهد همیشه کنارش باشد. اشعار قافیه دار این آهنگ امکان تمرین آوایی زبان انگلیسی را هم به شما می‌دهد.همچنین در این ترانه چند اصطلاح خوب وجود دارد که لازمست به آنها خوب توجه کنید؛ مثلا آنجا که خواننده می‌گوید: his heartaches معنایش اینست که او به شدت غمگین است.

. "I Heard it Through the Grapevine" توسط ماروین گی

اسم این ترانه یک اصطلاح است با این معنا که شخصی بخشی از اطلاعات را از زبان مردم شنیده است، مثل شایعات. مثال‌های دیگری که در این ترانه می‌شنوید شامل موارد زیر است: •  Make me blueیعنی مرا غمگین كن. surprise  یعنی این مرا شگفت زده کرد. It took me by• To lose my mind  یعنی عصبانی، ناراحت یا دیوانه کردن.

. "Live Forever"توسط اُوسیس

این ترانه مشهور با اشعار خوش‌بینانه و مثبتش شما را با چند اصطلاح عامیانه زبان انگلیسی  مثل wanna (خواستن) و gonna (رفتن) آشنا می‌کند. بعلاوه، این آهنگ عالی برای یادگیری افعال اساسی زبان انگلیسی مثل breathe, believe, die, live, see مناسب است. این افعال را در جملات متنوع این ترانه بشنوید و از تکرار مداوم آنها که به شما در یادگیری بهتر زبان انگلیسی کمک می‌کند، استفاده کنید.

. "Big Yellow Taxi"توسط جُونی میچل

یک ترانه کلاسیک پاپ، که واژگان زبان انگلیسی خیلی زیادش به مکان‌ها و طبیعت مربوط می‌شود! taxi, parking lot, hotel, museum, trees, birds,bees فقط بعضی از آنهاست.همچنین اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که گاهی خواننده از شکل اختصاری کلمات استفاده می‌کند مثل: ’em : them, ’til: until,DDT

. "Be My Baby" توسط رُنه‌تیس

این یک ترانه خارق‌العاده برای عادت کردن به اصطلاحات امری/ دستوری زبان انگلیسی است همچنین شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، دستوراتی مثل "بچه من باش" و "صبر کن" و "ببین". به غیر از آن، خواهید دید که بارها دراین آهنگ از فرمول ساده زمان آینده استفاده می‌شود: فاعل + فعل کمکی will+ فعل. در این ترانه نه تنها از افعال آینده زیاد استفاده می‌شود، بلکه تقریباً همیشه ساختار اختصاری فعل کمکی + فاعل بکار می‌رود، مثل:I’ll (I will). با گوش دادن به این ترانه، هم در زمینه زمان آینده و هم ساختار اختصاری، تمرین فراوانی خواهید کرد و این کمکی است به یادگیری بهترِ زبان انگلیسی!





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: